Page 1 of 1
Kingsong KS16 vs InMotion V8
Posted: 07 Mar 2017, 00:57
by Justyna
Cześć!
Zapraszam do przeczytania mojego nowego artykułu i do dyskusji!
https://www.elektrycznemonocykle.pl/sta ... s16-c__194Co byście wybrali i dlaczego? KS16 czy V8?
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Posted: 30 Jun 2017, 15:04
by Kalmar
Jeszcze dodałbym do tego drugie porównanie KS14D vs GotWay MCM4HS bo na takim rozdrożu stoję w tej chwili
Wybór jest trudny ponieważ tego co posiada jeden, nie ma drugi i taki to jest wybór
Moim zdaniem V8 nie ma konkurencji pod względem wyglądu. Design tego kółka jest obłędny. Wadą V8 jest w moim odczuciu brak dobrego tylnego światła i głośników do odtwarzania muzyki. W porównaniu do KS16 jest też lżejszy. Producent pisze też o łatwo wymiennej baterii i większej sprawności zespołu silnik-sterownik.
Z V8 miałem styczność dość krótko, przejechałem się ale nie mam porównania do KS16 ponieważ nie miałem okazji nim jeździć.
Tego czego obawiam się w KS jest duża masa i szerokość. Taka krówka
Zalety KS to głośniki, przełączane automatyczne światła i delikatnie wyższa prędkość choć InMotion napędza wyższe napięcie (84V). Niektórym przeszkadza dźwięk silnika (komutacji) w KS, nie wiem jak to wygląda w praktyce. V8 jest cichy.
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Posted: 30 Jun 2017, 22:11
by Bat
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Posted: 01 Jul 2017, 00:03
by Kalmar
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Posted: 01 Jul 2017, 20:26
by Bat
MCM4 jest za to cięższy i nie ma rączki. Nieco większy akumulator to zbyt mała różnica - z zasięgu KS-14D byłbyś bardziej niż zadowolony - jest niemal identyczny jak V8.
Co do KS-14S to już wg mnie przerost formy nad treścią. Tak duże akumulatory powodują, że "czternastka" zaczyna przypominać szesnastkę, a największy plus 14D - czyli miękkie i małe pady, zmieniają się w wielgaśne i szerokie, co na pewno odbije się na komforcie.
Ja na Twoim miejscu brałbym albo KS-14D albo 16C właśnie, bo tam jest wszystko co już znasz i lubisz (światła, głośniki i dodatkowe wyposażenie) + to czego Ci brakuje: moc, rączka, zasięg i wygoda.
V8 na pewno będzie mniej wygodny i możesz nie być w pełni zadowolony, a MCM4 to baaardzo duży kompromis jak za jedynie nieco większy zasięg.
KS-14 ma jeszcze jeden plus, że dość łatwo można wymienić akumulatory (a nawet tylko jeden z jednej strony, jeśli chcesz), ale wątpię żebyś musiał to robić. Zasięg wystarcza na dalekie podróże, a ładowanie jest względnie krótkie.
Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Posted: 01 Jul 2017, 21:29
by Justyna
Kalmar, zobacz email

Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Posted: 02 Jul 2017, 00:38
by Kalmar
Kiedyś podobał mi się ACM ale on jest nieporęczny do miasta, potem V8 chociaż nie lubię tak mocno świecidełek. KS'a16 ze swoim gadaniem Hello Kingsong może i bym nie prasnął o ścianę bo zły nie jest, a potem tenże sam KingSong zamieszał swoją nową 14-stką i wybór stał się odrobinę kłopotliwy

Jeden nie lubi gadania KS czego przykłady mamy na forum-wyłączanie dźwięku powitalnego, ktoś inny chciałby przycisk odłączający napęd w KS bo to kółko mu odpowiada parametrami. Jeszcze ktoś jest pod wrażeniem wyglądu V8 ale chciałby odtwarzać sobie audio. Oba mają rączki teleskopowe więc tutaj źle nie jest.
W związku z powyższym wybór między V8 a KS16 nie jest taki prosty

Re: Kingsong KS16 vs InMotion V8
Posted: 03 Jul 2017, 10:49
by Adrian
Witam!
Nie ma kółka idealnego, chociaż połączenie KS16 i V8 byłoby pewnie spektakularne.
KingSong już wypuścił aktualizację do KS-16S, która pozwala kompletnie wyłączyć "Hello KingSong". Kolejne aktualizacje są planowane dla KS-16C, KS-14S oraz D.
Obecnie w KS-16C da się wyłączyć ten komunikat przy włączaniu kółka. Pojawia się on tylko podczas włączania interfejsu Bluetooth.
Pozdrawiam